CONTACT

    0186 630560

    Klantenservice
    Maandag-Donderdag: 09:30 – 12:00 & 13:00 - 17:00

    Vrijdag: 09:30 - 12:00 & 13:00 - 15:00

    info@pepeparts.nl

    24/7 klantenservice
    Algemene vragen

    Reedijk 7, Heinenoord, 3274 KE.

    Hoofd kantoor PePe Parts

    Geen bezoek locatie

    Levering

    De actuele status van uw bestelling kan u bekijken via het Jouw PostNL platform met behulp van je track & trace code.

    Wij streven er naar om alle bestellingen binnen 24 te versturen. Wij werken op een first come, first serve service. Bestellingen worden verstuurd op volgorde ontvangst.

    PostNL bezorgt je brieven, kaarten en brievenbuspakjes binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur. Maak je gebruik van speciale verzendopties? Dan kan de bezorgtijd afwijken.

    Deze word verstuurd via de mail, en is terug te vinden in het dealer portaal onder het kopje mijn bestellingen.

    Pakket binnen Nederland: PostNL

    Pakket buiten Nederland: PostNL

    Internationaal groot transport: De Rooy Transport

    Pallets binnen Nederland: de Koomen Transport.

    Alle zendingen worden verstuurd vanaf ons magazijn in Heinenoord.

    Algemeen

    Je kan dealer worden bij PePe Parts als u voldoet aan de volgende voorwaarden: 

    Wij leveren uitsluitend aan de tweewielervakhandel.

    Onder de tweewielervakhandel verstaan wij:
    K.v.K. met de juiste branche omschrijving.
    Fysieke winkel met vaste normale openingstijden.
    Geen aan huis/beurs en internetverkoop.

    Bij acceptatie zal onze vertegenwoordiger contact met u opnemen om een afspraak te maken.

    Om uw registratie bij PePe Parts te voltooien, dient u het aanmeld formulier met zorg in te vullen. Klik hier om naar het registratie formulier te gaan

    In het dealer portaal vindt u informatie terug m.b.t. voorraad en levertijd. Zo kan u de actuele voorraad informatie bekijken:

    Mochten wij een product niet op voorraad hebben, kan u deze bij ons bestellen via een backorder/na levering. Zodra het product bij ons weer op voorraad is, word deze naar u toe verzonden. 

     

    Via de zoekbalk in ons dealer portaal kan u zoeken op verschillende manieren: product naam, merk, afmetingen, categorie en artikel nummer. Bent u opzoek naar een product maar kan u het niet vinden? Stuur ons een bericht via verkoop@pepeparts.nl.

    Het ontvangen van de bevestigingsmail kan soms even duren. Mocht u na een half uur nog steeds niets hebben ontvangen, bekijk dan uw ”spam” map. Afentoe komt het voor dat email providers onze mails als spam beoordelen. Hoe voorkom je dat mails standaard in de spambox komen? Bekijk hier de volgende oplossingen voor Gmail en Outlook.

    Retourneren

    Via deze link kan u het retour formulier downloaden, na het correct invullen van het formulier kan u het retour aanmelden via garantie@pepeparts.nl. Graag een kopie van het formulier mee versturen met uw retour product.

    Onze retour voorwaarden kunt u terug vinden in onze algemene voorwaarden en de retour voorwaarden. Bij elke situatie word een uniek besluit genomen.

    Stuur ons een mail via verkoop@pepeparts.nl met het bestel nummer, artikel nummer en foto’s van het beschadigde product.

    Betalen

    Rechtsboven ziet u de volgende knop:

    Als u daar op klikt krijgt u het volgende menu te zien:

    Daar klikt u op het kopje facturen om facturen de bekijken, en te downloaden.

    Wij hanteren 2 betaal methodes:

    • Betaling vooraf, via iDeal/Mollie.
    • Automatische incasso

    NAAM: Pe-Pe Parts B.V.

    KVK: 27239079

    BTW: NL804282894B01

    BANK: NL89RABO0343625997

    BIC: RABONL2U

    Contact

    Algemene vragen:

    Info@pepeparts.nl

    ———————————

    Vragen m.b.t. nieuwe, of bestaande bestellingen:

    Verkoop@pepeparts.nl

    ———————————

    Vragen m.b.t. retouren

    Garantie@pepeparts.nl

    ———————————

    Vragen m.b.t. pers/media

    Lars@pepeparts.nl

    ———————————

    Reedijk 7 te Heinenoord, Netherlands.

    Informatie

    Mist u een artikel wat normaal altijd in ons assortiment stond? Neem contact op met verkoop@pepeparts.nl

    Soms kan het zijn dat het een wat langere tijd duurt voordat een product weer op voorraad komt dan dat u van ons gewend bent. Wij zijn ook afhankelijk van leveringstijden van onze leveranciers. Zodra het product weer bij ons binnen is worden eerst de backorders vervuld en vervolgens word het product weer op voorraad gezet op de website.

    Bent u een producent/fabrikant van een merk wat wij nog niet in ons assortiment hebben? Mail: info@pepeparts.nl