Neem contact op met PePe Parts


Klantenservice:


Maandag - Donderdag: 09:30 – 12:00 & 13:00 - 17:00
Vrijdag: 09:30 - 12:00 & 13:00 - 15:00


Mail: info@pepeparts.nl

Tel: +31 0186 630560


Reedijk 7, Heinenoord, 3274 KE.
Hoofd kantoor PePe Parts

Geen bezoek locatie

FAQ

Klant worden bij PePe Parts

Hoe kan ik klant worden bij PePe Parts?

Je kan dealer worden bij PePe Parts als u voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Wij leveren uitsluitend aan de tweewielervakhandel.
  • Onder de tweewielervakhandel verstaan wij:
    • K.v.K. met de juiste branche omschrijving.
    • Fysieke winkel met vaste normale openingstijden.
    • Geen aan huis/beurs en internetverkoop.
Bij acceptatie zal onze vertegenwoordiger contact met u opnemen om een afspraak te maken.
Om uw registratie bij PePe Parts te voltooien, dient u het aanmeld formulier met zorg in te vullen. Klik hier om naar het registratie formulier te gaan.

Voorraad en levertijd informatie

In het dealer portaal vindt u informatie terug m.b.t. voorraad en levertijd. Zo kan u de actuele voorraad informatie bekijken:

  • Mochten wij een product niet op voorraad hebben, kan u deze bij ons bestellen via een backorder/na levering. Zodra het product bij ons weer op voorraad is, wordt deze naar u toe verzonden.

Hoe zoek ik een artikel?

Via de zoekbalk in ons dealer portaal kan u zoeken op verschillende manieren: product naam, merk, afmetingen, categorie en artikel nummer. Bent u op zoek naar een product maar kan u het niet vinden? Stuur ons een bericht via verkoop@pepeparts.nl.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Het ontvangen van de bevestigingsmail kan soms even duren. Mocht u na een half uur nog steeds niets hebben ontvangen, bekijk dan uw "spam" map. Af en toe komt het voor dat email providers onze mails als spam beoordelen. Hoe voorkom je dat mails standaard in de spambox komen? Bekijk hier de volgende oplossingen voor Gmail en Outlook.

FAQ

Contact

Wat is het e-mailadres van Pe Pe Parts?

Algemene vragen: Info@pepeparts.nl
Vragen m.b.t. nieuwe, of bestaande bestellingen: Verkoop@pepeparts.nl
Vragen m.b.t. retouren: Garantie@pepeparts.nl
Vragen m.b.t. pers/media: Lars@pepeparts.nl

Wat is het telefoonnummer van Pe Pe Parts?

0186 630560

Wat is het adres van Pe Pe Parts?

Reedijk 7 te Heinenoord, Netherlands.

FAQ

Levering

Waar is mijn bestelling?

De actuele status van uw bestelling kan u bekijken via het Jouw PostNL platform met behulp van je track & trace code.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven er naar om alle bestellingen binnen 24 te versturen. Wij werken op een first come, first serve service. Bestellingen worden verstuurd op volgorde ontvangst. PostNL bezorgt je brieven, kaarten en brievenbuspakjes binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur. Maak je gebruik van speciale verzendopties? Dan kan de bezorgtijd afwijken.

Waar kan ik mijn track and trace code vinden?

Deze wordt verstuurd via de mail en is terug te vinden in het dealer portaal onder het kopje "mijn bestellingen".

Wie verstuurd mijn pakket?

Pakket binnen Nederland: PostNL
Pakket buiten Nederland: PostNL
Internationaal groot transport: De Rooy Transport
Pallets binnen Nederland: de Koomen Transport.
Alle zendingen worden verstuurd vanaf ons magazijn in Heinenoord.

FAQ

Betalen

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Rechtsboven ziet u de volgende knop. Als u daar op klikt krijgt u het volgende menu te zien. Daar klikt u op het kopje facturen om facturen te bekijken en te downloaden.

Hoe werkt het met betalen?

Wij hanteren 2 betaal methodes:

  1. Betaling vooraf, via iDeal/Mollie.
  2. Automatische incasso
Bankgegevens Pe Pe Parts:
  • NAAM: Pe-Pe Parts B.V.
  • KVK: 27239079
  • BTW: NL804282894B01
  • BANK: NL89RABO0343625997
  • BIC: RABONL2U

FAQ

Informatie

Ik mis een artikel?

Mist u een artikel wat normaal altijd in ons assortiment stond? Neem contact op met verkoop@pepeparts.nl

Wanneer komt mijn artikel weer op voorraad?

Soms kan het zijn dat het een wat langere tijd duurt voordat een product weer op voorraad komt dan dat u van ons gewend bent. Wij zijn ook afhankelijk van leveringstijden van onze leveranciers. Zodra het product weer bij ons binnen is worden eerst de backorders vervuld en vervolgens wordt het product weer op voorraad gezet op de website.

Ik wil mijn merk verkopen via Pe Pe Parts.

Bent u een producent/fabrikant van een merk wat wij nog niet in ons assortiment hebben? Mail: info@pepeparts.nl